Stichtingen Contractcatering

Welkom op de site van de Stichtingen Contractcatering. Op deze site vindt u een volledig overzicht van onze activiteiten. Door de Stichtingen worden afspraken uitgevoerd, die in de cao zijn vastgelegd. De Stichtingen worden bestuurd door vertegenwoordigers van de werkgeversvereniging Veneca en door werknemersvertegenwoordigers van FNV Catering, CNV Vakmensen en De Unie. Wij nemen deel aan. Opleidingen in de contractcatering. Voor veelgestelde vragen over de Cao Contractcatering klikt u hier.

OVERVIEW

This web site stichtingencontractcatering.nl presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have evaluated zero pages inside the web site stichtingencontractcatering.nl and found three websites referencing stichtingencontractcatering.nl.

STICHTINGENCONTRACTCATERING.NL RANKINGS

This web site stichtingencontractcatering.nl is seeing a alternation quantities of traffic through the year.
Traffic for stichtingencontractcatering.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingencontractcatering.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingencontractcatering.nl

Welkom Arbocatalogus Contractcatering

Klik op een term om te beginnen met zoeken.

WHAT DOES STICHTINGENCONTRACTCATERING.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingencontractcatering.nl Mobile Screenshot of stichtingencontractcatering.nl Tablet Screenshot of stichtingencontractcatering.nl

STICHTINGENCONTRACTCATERING.NL HOST

Our web crawlers found that the main page on stichtingencontractcatering.nl took one thousand three hundred and thirteen milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so we consider stichtingencontractcatering.nl not secure.
81.247.254.157

Stichtingen Contractcatering

DESCRIPTION

CONTENT

This web site had the following on the homepage, "Welkom op de site van de Stichtingen Contractcatering." Our analyzers saw that the web site said " Op deze site vindt u een volledig overzicht van onze activiteiten." The Website also said " Door de Stichtingen worden afspraken uitgevoerd, die in de cao zijn vastgelegd. De Stichtingen worden bestuurd door vertegenwoordigers van de werkgeversvereniging Veneca en door werknemersvertegenwoordigers van FNV Catering, CNV Vakmensen en De Unie. Voor veelgestelde vragen over de Cao Contractcatering klikt u hier."

SIMILAR BUSINESSES

Stichting Erfgoed Nationaal Landschap Winterswijk

Stichting Erfgoed and Nationaal Landschap Winterswijk. In het prachtige coulisselandschap liggen vele historische erfgoederen waarvoor een toekomstvisie ontbreekt. De Stichting probeert samen met de eigenaar een toekomstvisie te ontwikkelen met behoud van de eigen identiteit. Naast de planontwikkeling behoort ook de projectvoorbereiding en organisatie van uitvoering tot de taak van de Stichting.

Stichting ES - Support voor jou

Renova Waalwijk bij Club van 100. Avond Club van 100 voor ES. Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief. Realisatie door Knowledge Internet Solutions.

Stichting Evenementen Sliedrecht

Welkom op de website van S. Klik op de buttons aan de linker- of rechterzijde van de pagina voor meer informatie. Stichting Evenementen Sliedrecht verzorgt de Sinterklaasintocht en Sinterklaas in Sliedrecht. Via onderstaande buttons komt u op de desbetreffende site. Of laat een bericht achter in het gastenboek! Veel plezier met het bezoeken van onze website! .

Home Stichting FAD

Zowel de winstrekening als de werksfeer profiteert van fraudepreventie. Een veilig winkelklimaat leidt tot minder schade, meer ondernemerschap en een betere werkgelegenheid. De detailhandel investeert dan ook doorlopend en in nog steeds toenemende mate in veiligheid in het algemeen en het voorkomen van interne fraude in het bijzonder.